Intrebari frecvente

Cum comand?

Înregistrează-te ca şi client nou sau loghează-te cu datele tale în contul deja creat, selectează în coş produsele preferate, care sunt prezentate cu imagini, detalii tehnice şi preţuri cu TVA şi apoi finalizează comanda. Comanda va fi trimisă doar după confirmarea acesteia. Facturile se emit atât pentru persoane fizice, cât şi pentru persoane juridice.

 

Cum plătesc?

Plata corespunzătoare comenzii se face ramburs în momentul în care se primeşte pachetul. Valoarea produselor este cea din momentul confirmării prim e-mail a comenzii. A doua opţiune de plată este  prin transfer bancar sau plată online, prin 24 Banking în contul IBAN al firmei Dulcidei pe baza facturii emise. Preţurile exprimate pe site conţin TVA. Preţul final, pe care clientul îl plăteşte nu are inclus şi costul transportului, care se achită numerar către firma de curierat, în momentul primirii coletului, în funcţie de greutatea acestuia.

La comenzi de peste 400 de lei, transportul este gratuit. Transportul gratuit nu se calculează şi la produsele aflate la promoţie.

 

Cum primesc comanda?

Livrarea produselor comandate se face prin Fan Courier în maximum 3 zile lucrătoare de la confirmarea acesteia, în funcţie de disponibilitatea acestora. Pentru unele produse mai voluminoase, etajere, suporturi, timpul de livrare poate fi mai mare, de până la 8 zile lucrătoare. Costul este de 25 lei, TVA inclus, pe kilogram + 1, 21 lei kilogramul adiţional.  Transportul se achită în momentul livrării pachetelor către firma de curierat. Pentru a verifica aria de acoperire a firmei de curierat, accesează link-ul următor: http://www.fancourier.ro/download/locatiiFAN.pdf.

Local, adică în toate cartierele din municipiul Iaşi, transportul este gratuit.

 

Cum returnez produsele?

În caul în care nu eşti mulţumit de produsele Dulcidei, poţi returna comanda în termen de maxim 14 zile lucrătoare de la data primirii acesteia, urmând ca suma de lei corespunzătoare comenzii să fie returnată în maxim 14 zile de la reprimirea produselor prin curier, într-un cont bancar specificat de client. Costurile de livrare/returnare în acest caz sunt suportate de Dulcidei.

Pentru procedura de retur sunt necesare datele de logare ale utilizatorului şi numărul comenzii/facturii pentru a putea dovedi achiziţionarea produselor.

 

Ce presupune abonarea sau dezabonarea la newsletter?

Pentru a fi mereu la curent cu noile produse, cu ofertele speciale sau promoţiile Dulcidei, aveţi opţiunea, atunci când vă creaţi cont pe site să bifaţi şi abonarea la acest serviciu. Acesta este presetat pe NU, atunci când vă înscrieţi. Ulterior, după crearea contului, aveţi posibilitatea de a accesa această opţiune de abonare-dezabonare Newsletter.

Cum pot afla mai multe informaţii?

Pentru mai multe informaţii despre produse, plată, livrare sau retur, scrie pe adresa contact@accesoriicofetarie.ro sau sună la nr. de telefon 0745 451116.